جعبه مقوایی آوان پک

  • ۰
  • ۰

دستگاه رطوبت گیر صنعتی یا دستگاه رطوبت زنی صنعتی  ماشین آلات پیشرفته و سنگینی هستند که به طور خاص برای کنترل سطوح رطوبت در محیط های صنعتی و تجاری بزرگ طراحی شده اند، جایی که کنترل رطوبت برای جلوگیری از آسیب تجهیزات، خوردگی فلز و رشد باکتری ها حیاتی است.این ماشین‌ها با استخراج حجم اضافی رطوبت از هوا کار می‌کنند، سطح رطوبت بهینه را در محیط حفظ می‌کنند و اجزای حیاتی در محیطی هستند که رطوبت بالا می‌تواند خطرات بهداشتی قابل‌توجهی را هم برای کارگران و هم برای تأسیسات تولید، مانند غذا و نوشیدنی ایجاد کند. دستگاه رطوبت گیر صنعتی علاوه بر بهبود کیفیت هوا همچنین  به کاهش هزینه های انرژی نیز کمک می کند بهتر است بدانید با هوای با کیفیت راه اندازی صنعتی راحت تر می شود و به افزایش بهره وری نیز کمک می کند. رطوبت‌گیر صنعتی با کاهش رطوبت، بار کولر گازی را به حداقل می‌رساند. به عبارت دیگر باعث بهبود کارایی و طول عمر کولر گازی و یا سرایط تجهیزات تهویه هوا نیز می شود.

محتوا  نمایش 

دستگاه رطوبت زنی صنعتی

 

 دستگاه رطوبت زنی سرکان تهویه

رطوبت گیر صنعتی (خشک کن) شرکت سرکان تهویه راهکار منطقی و مهندسی برای کنترل دما و رطوبت در اماکن صنعتی، صنایع غذایی و داروسازی طراحی و ساخته میشود. این سیستم‌های بازیابی انرژی و خشک‌کن های صنعتی به جهت  تمیز کردن، خنک کردن و خشک‌کردن هوا در گستره‌ی وسیعی از صنایع از جمله صنایع داروسازی، گوشت و مرغ، بهداشت، انبار سرد، صنایع غذایی و نیز صنایع دیگر مورد استفاده قرار میگیرد.سیستم های رطوبت گیر صنعتی(خشک کن مایع) باشد برای اولین بار در ایران توسط شرکت سرکان تهویه طراحی و ساخته شده است. این سیستم به طور همزمان قادر به خنک کردن و  خشک کردن هوا میباشد. محلول خشک کن یا همان کاتن، از محلول آب نمک (لیتیوم کلرید) تشکیل شده است.

 

مزایای مختلف دستگاه رطوبت گیر

  • کنترل ساده و دقیق عملکرد
  • ظرفیت بالای جریان هوا
  • مونتاژ ساده
  • کاهش مصرف انرژی
  • ساختار فیزیکی غیر فلزی از جنس فایبر گلاس(FRP)
  • هزینه تعمیر و نگهداری بسیار پایین
  • بهبود کیفیت هوا
  • حساسیت کمتر نسبت به آلودگی‌های هوا
  • عمر طولانی خشک کن و تجهیزات
  • تعمیر و نگهداری آسان
  • ساخت و تولید ایران
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • دارای گواهی نامه تضمین کیفیت

 

فناوری دستگاه رطوبت گیر صنعتی

  • سیستم‌های رطوبت گیر بر اساس اصل جذب شیمیایی بخار آب از هوا عمل می‌کنند. محلول جذب کننده یا خشک کننده استفاده شده، کاتن(Kathene)، یک محلول آبی از نمک کلرید لیتیم است. محلول کاتن غیرسمی بوده و تبخیر نمی‌شود و توسط آلاینده‌های معمولی هوا از بین نمیرود.
  • توانایی کاتن برای افزودن یا حذف بخار آب از هوا، توسط دما و غلظت محلول تعیین می‌شود. غلظت کاتن قابل تنظیم است تا هوای تهویه شده را با رطوبت نسبی مطلوب بین حدود ۱۸٪ تا ۸۰٪ کاهش دهد. برای یک غلظت مشخص کاتن، دماهای پایین‌تر محلول این امکان را فراهم می‌کند که هوای تهویه شده‌ی خنک‌ و خشک‌تری را ارائه دهد.
  • در شکل زیر، عناصر اصلی یک سیستم رطوبت گیر صنعتی را نشان می‌دهد؛ هوای نیازمند به تهویه، با تماس با کاتن، خنک و خشک می‌شود و با گردش مداوم خشک کن از طریق یک مبدل حرارتی، انرژی از هوا استخراج و به یک مبرد منتقل می‌شود. میزان گرفتن گرما توسط خشک‌کن توسط کنترل جریان مبرد از طریق مبدل حرارتی تنظیم می‌شود.
  • بخش کوچکی از خشک کن که بوسیله آبی که از جریان‌های بخار هوا حذف شده است، به بازیاب انرژی منتقل شده و در آن‌جا گرم می‌شود تا آب را به جریان هوای خشک کن منتقل کند تا غلظت صحیح خشک کن در هواساز دستگاه را حفظ کند.

 

ظرفیت این دستگاه از 2000 cfm تا 50.000 cfm توسط شرکت سرکان تهویه قابل طراحی و ساخت میباشد.

فن هوا دهی این دستگاه، فن سانتریفیوژ با توان  2 hp  تا 30 hp خواهد بود.

پمپ دستگاه نیز با ظرفیت 2 hp تا 25 hp طراحی خواهد شد.

 

دستگاه رطوبت گیر صنعتی چگونه کار می کند؟

رطوبت‌گیر صنعتی معمولاً در فضاهای تولیدی و صنعتی یافت می‌شود، در درجه اول برای تعدیل سطوح رطوبت و کنترل رطوبت آنها هوای مرطوب را از هوا جذب می کنند و آن را خشک نگه می دارند.هوا از طریق یک سری کویل خنک کننده عبور می کند که با کمک فرآیند تراکم، رطوبت را از هوا خارج می کند. آب در یک مخزن آب داخلی ذخیره می شود یا از طریق لوله شلنگ تخلیه می شود.هوای خشک دوباره آزاد می شود که به حفظ سطح رطوبت بهینه کمک می کند.رطوبت‌گیرهای صنعتی بر اساس میزان رطوبت تنظیم شده در پانل کنترل آن قطع و شروع به کار می‌کنند.رطوبت‌گیر صنعتی یک جزء حیاتی در محیط‌هایی است که معمولاً به دلیل فرآیندهای خاص امکان تولید رطوبت در  سطوح بالایی وجود دارد که می‌تواند به دلیل آسیب رطوبت بر محیط و موجودی صنعتی تأثیر منفی بگذارد.

 

دستگاه رطوبت گیر خانگی

دستگاه رطوبت گیر خانگی یک دستگاه تهویه هوا مطبوع می باشد که مانند یک هواساز عمل می کند دستگاه رطوبت گیر علاوه بر مصارف صنعتی در محیط های آپارتمانی و ساختمانی نیز می تواند استفاده شود چرا که در برخی از مناطق جغرافیایی مانند شمال کشور و برخی از ساختمان های دیگر که دارای رطوبت می باشند ، طوبت می تواند آسیب هایی را برای فرد و همچنین ساختمان به وجود بیاورد که برای جلوگیری ای این آسیب ها می توان از دستگاه رطوبت گیر خانگی استفاده نمود در محیط های ساختمانی مخصوصا ساختمان هایی که دارای سونا و جکوزی می باشند داشتن یک دستگاه رطوبت گیر می تواند بسیار نیاز باشد از این رو ما در سرکان تهویه انواع مختلفی از دستگاه رطوبت زنی را ساخته و نصب می نماییم شما در صورتی که نیاز به خرید دستگاه رطوبت زنی دارید می توانید با ما در تماس باشید تا همکاران ما به صورت کامل شما را راهنمایی نمایند.

دستگاه رطوبت گیر خانگی

 

چگونه تشخیص دهیم نیازمند دستگاه رطوبت گیر صنعتی هستیم؟

آسیب ساختاری.
رطوبت بیش از حد در هوا واکنش نشان می دهد و ترکیب شیمیایی فلزات را تغییر می دهد و آنها را مجبور به زنگ زدگی می کند و در دراز مدت منجر به آسیب دیدن تجهیزات و موجودی گران قیمت می شود.

بوی کپک
سطوح رطوبت بالا منجر به ایجاد یک محیط مرطوب می شود که برای رشد میکروارگانیسم ها و قارچ ها ایده آل است، که به نوبه خود بوی تند و کپک زدگی مانند کلر ایجاد می کند.

افزایش سرسام آور قبوض برق
هنگامی که سطح رطوبت بالا است، تهویه مطبوع باید برای مدت طولانی کار کند تا رطوبت اضافی هوا را جذب کند که منجر به قبض برق ناپایدار می شود.

کاهش بهره وری
سطح رطوبت نامتعادل یکی از دلایل اصلی تحریک پوست، مشکلات تنفسی و آلرژی است. اینها دلیل اصلی خستگی کارگران و کاهش بهره وری هستند.

 

رطوبت گیر از کجا بخریم؟

برای خرید دستگاه رطوبت گیر صنعتی شما می توانید به دفتر سرکان تهویه مراجعه نمایید ما در دفتر خودمی توانیم توضیحات کامی را در مورد این دستگاه ها و همچنین مدل های مختلفی از این دستگاه را در اختیار شما قرار دهیم همچنین در صورتی که امکان حضور در دفتر سرکان تهویه را ندارید می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما به صورت کامل اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهند و با دریافت اطلاعات کامل از شما نیز دستگاه رطوبت زنی مناسب را به شما پیشنهاد دهند چرا که این دستگاه ها دارای تنواع مختلفی از نظر ساختاری و کارایی می باشند .

 

قیمت خرید دستگاه رطوبت گیر صنعتی

قیمت خرید این دستگاه ها به فاکتورهای مختلفی از جمله میزان هوا دهی ،کیفیت ساخت ،طراحی و اندازه دستگاه ،امکانات اضافی روی دستگاه ،ضمانت و خدمات پس از فروش و… بستگی دارد در صورتی که نیاز به استعلام قیمت این دستگاه برای خرید دارید می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما به صورت کامل شما در در جریان قیمت این محصولات قرار دهند.

 

 

به طور خلاصه

وقتی روی تجهیزات گران قیمت برای کسب و کار خود سرمایه گذاری می کنید انتخاب درست تجهیزات نگه دارند ضروری است  هنگام خرید یک دستگاه رطوبت گیر صنعتی  به عنوان یک دستگاه نگهدارند دستگاه ههای صنعتی شما باید به چند نکته توجه کنید، از جمله حداکثر حذف، قابلیت استفاده، اندازه اتاق و حذف تراکم. شما یک رطوبت گیر صنعتی می خواهید که به اندازه کافی قدرتمند باشد تا رطوبت اضافی را از ساختمان صنعتی شما حذف کند، بنابراین اندازه اتاق و حداکثر حذف مهمترین ویژگی است. با این حال شما همچنین باید رطوبت‌گیری را پیدا کنید که استفاده از آن آسان باشد، که شامل جستجوی مدلی با شلنگ تخلیه میعانات با قابلیت اتصال آسان است.

  • ۰۳/۰۵/۰۶
  • avanpack محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی